DIY personal mug and some tulip shoots

Hej! Dziś będzie trochę wiosny i trochę koloru tutaj na blogu :) 
W piątek nie mogłam się powstrzymać przed przyniesieniem do domu pierwszych świeżych kwiatów w tym roku. Kocham tulipany! To moje ulubione kwiaty i mogłabym się nimi zachwycać przez cały rok. Jednak te pierwsze, tak długo wyczekane po mroźnej zimie są zawsze najpiękniejsze! Tak więc w sobotę ustawiłam aparat na statywie i zrobiłam sobie z nimi małą sesję ;) To także temat mojego dzisiejszego wyzwania na Art-Piaskownicy! Chcę wam zaproponować FOTOgrę o temacie: 'to, co kocham'. Wy już wiecie co ja kocham :)

Hello! Today, I want to share with you a touch of spring and a bit of colour :) I brought some tulips home, last Friday and I love it! Those are my very favourite flowers and I always cannot wait to see them on my desk, after long, cold winter. It's like a first touch of spring :) So, I took some photos of tulips and myself. I also want to invite you to my photo challenge on Art-Piaskownica blog. The theme is: "what I love". Well, you already know what I love :)






Mam też dziś dla was świetny tutorial! Pomysł opatentowany przez mojego ukochanego M. i bez jego pomocy na pewno by mi się nie udało (no a przynajmniej nie wyszłoby tak ładnie :D). Dziękuję :* Od długiego czasu marzyłam o kubku, który byłby tylko mój i w dodatku byłby taki jaki sobie wymarzyłam (dla takiego miłośnika herbaty jak ja to bardzo ważne!). I teraz mam! Zobaczcie jaki sobie zrobiłam!

I prepared a great tutorial for you today! The idea comes from my beloved boyfirend and without his help it wouldn't be so great! Thank you, my dear :* I've always dreamed about my own, personal mug (I'm a true tea lover). Look, I've made it!


Zobaczcie, krok po kroku, jak udało mi się uzyskać taki efekt :)
I want to show you, step by step, how I made it :)


Potrzebowałam:
biały kubek, farbki do porcelany, taśmę dwustronną, kartkę papieru, dziurkacz koło, nożyczki oraz pędzel.

What I used:
white mug, glass paint, duoble-sided tape, sheet of paper, hole-punch, scissors and brush.


Przykleiłam taśmę do kartki a następnie wycięłam koła.
I glued tape to paper and punched holes. 


Przykleiłam koła do kubka. 
Then, I glued holes to mug.



Pomalowałam dwa razy.
I painted it twice.



Po wyschnięciu farby ostrożnie odkleiłam kółka, wyczyściłam z resztek farby i pomalowałam białą, matową farbką.
After it dryed up I carefully took of holes and cleaned rest of the paint. Then I used white matte paint to cover every circle.


Brzegi kółek oraz uchwytu pomalowałam złotą konturówką.
I painted the edges of circles with gold paint (with very thin end).


A oto i efekt końcowy! 
And this is the final effect!





Zaciesz :D Spód kubka ozdobiłam swoim autografem :) Teraz już wiadomo czyj to kubek :)
Funny face :D I paint my signature on the bottom of the mug :) Now, it's easy to find out whose it is :)


Muszę wam powiedzieć, że zdjęcia zupełnie nie oddają jego uroku :) Na żywo wygląda o niebo lepiej!
Udanego początku tygodnia!

Ii looks much better than in the photos :) I really love it!
Have a great start of the week!

27 comments:

  1. cuuuudny! napiłabym się z niego :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. aaa tu jest właśnie kruczek :D nikt z niego pić nie będzie poza mną ahahah dzięki Lejdi:*

      Delete
  2. śliczne zdjęcia
    ale masz ładne paznokcie, i jaki lakier świetny jaki to? :)

    ReplyDelete
  3. Oooo! Super!!! Love 2 last photos ))) Thanks for idea and good mood for the whole day ))))

    ReplyDelete
    Replies
    1. I'm very glad you like it! :) have a great day :)

      Delete
  4. magda a co to za firma gdzie to się kupuje :D
    nie znam takiego

    ReplyDelete
    Replies
    1. wiesz co, u nas w Krakowie, w Galerii Krakowskiej, jest po prostu stoisko :) ale widziałam też tą firmę w zwykłych drogeriach ;)

      Delete
  5. Świetne DIY! I urokliwe zdjęcia (jak zawsze!)

    ReplyDelete
  6. Też kocham kropki i czerwony... ale kubeczek już mam... z mojej ukochanej Sevilli
    i tulipany uśmiechają się do mnie - tylko różowe... ;-)))
    i Kraków kocham...

    Pozdrawiam cieplutko...

    ReplyDelete
  7. superaśny! w ogóle kubek bazowy ma świetny kształt!
    w sumie to nie wiedziałam, że to se można tak łatwo samemu zrobić, może spróbuję :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. no tak, to była podstawa - kubek jest genialny sam w sobie! i duuuuży :)
      powodzenia! :)

      Delete
  8. świetny kubas :D kojarzy mi się ze szlachetnym muchomorem (przez to złoto :P) uwielbiam takie DIY które zwykłym rzedmiotom nadają duszę :) No i fotencje, Magda! Nie mogę się doczekać wiosny :D ajjjj!! :D No i PS, piekna sukienka, cokolwiek z niej tam nie widzę :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. noo jest muchomorowaty :) za to go lubię ;)
      za pochwały zdjęć dziękuję a pochwały sukienkowe należą się Michałowi, bo to prezent od niego :) jest w moim ukochanym kolorze letniej mięty i ją uwielbiam :) :*

      Delete
  9. pieknyyy! mi tez muchomorkiem zapachnialo :)
    u Ciebie wiosennie jest przez caly rok, ale te zdjecia to takie wisienki na torcie!:)
    slicznie!

    ReplyDelete
    Replies
    1. dzięki Kasia :))) szkoda tylko, że ta wiosna czasem jedynie na monitorze rozkwita a nie za oknem! zazdraszczam ciepełka Twojego :)
      :*

      Delete
  10. The last photo is the best )))))

    So cute mug :)

    ReplyDelete
  11. sesese lowe te piukczery na końću! Zamierzuję je oskrapować najpierw wykradając! SzykujSIE misiu pysiu! Ja mam od Wigilii Dzbanek tak cudny jak Twój kubas! I zamierzam mu od teże Wigilii wąsy domalować i no ni w ząb ni w pietruszkę nie wyjszło jeszcze! ŁAAAAAAAAAAAA zmotywowałaś mnie! :************************ Trzymaj tak dalej sesezeze! pysy! f1.4 już siedzi w moim mieszkanku i czeka na testowanie! Kiedy wpadywujesz? :P :***************************************** bydzie albumik

    ReplyDelete
    Replies
    1. nienawidzę Cię ahahah :D za to 1.4 oczywiście :) działaj, działaj :) a oscrapowane zdjęcia chcę zobaczyć :*

      Delete
    2. sisi tez Cie lowe oddam obiektyw za Twoj talent! bierzesz? :P :*****

      Delete
  12. Tak bardzo lubię Twój jasny i czysty styl fotograficzny. :D

    ReplyDelete
  13. Witaj
    Bardzo fajny pomysł na prezent - i bardzo fajne wykonanie - biedroneczkowy kubek:))
    Zapraszam do siebie

    ReplyDelete